Re: [DX] DX-spam-postia

Tässä selvitystä (korjatkaa jos meni pieleen) spämmianalysaattorin tuloksiin:

>URL uses words chich indicate porn
Linkki jossa jotain luontokuviin viittaavaa (tarkoittanee domainia hard-core-
dx.com)

>HTML included in message
Viestissä html-koodia. Tänä päivänä useimmat spämmiviestit ovat html-
muotoisia, koska siten saadaan viesteistä näyttävämpiä ja pelkkä viestin
avaaminen (ilman että klikkaa mitään viestin linkkiä) lähettää tiedon spämmin
lähettäjälle, että ao. e-mail-osoite on olemassa ja että viesti on avattu.
Yritysviestintä on lähes pelkästään tekstiä ja siksi useimmat palomuurit on
konfattu suhtautumaan kriittisesti html:ää sisältäviin maileihin, tai jopa
siirtämään ne suoraan roskiin. Juuri tämän vuoksi html:n käyttöä kannattaa
välttää - tai ainakin, jos ei tule vastausta joltakin asemalta, uusi
raporttimaili pelkkänä tekstinä.

>Forged mail pretending to be from MS Outlook
Spämmianalysaattori epäilee, että lähettäjän viestiohjelma matkii MS
Outlookia. Voisi olettaa, että spämmiviestien otsikkokenttiin liitetään
mielellään MS Outlookin otsikoita, jolloin ne näyttävät "professional-
viesteiltä".

>Lisäksi 7 tai 8 tapauksessa :
>BODY: Odd letter triples with KU (muutama muukin kirjainkombinaatio
>esiintyy)
Joitain kirjainyhdistelmiä, jotka esiintyvät usein spämmiviesteissä.

>Message >30% HTML
Viestistä yli 30 % html-koodia sisältävää.

73's,
ARK