From: "Ilkka"
Subject: [DX] Krohinaa

 Tere!
Yrittelin tossa laittaa tietsikan kiinni Icomini kaiutinliittimestä mikkiliitäntään. Mikähän on kun tulee sellaista pientä krohinaa audion
alle?
Sama tilannea Spectranilla tai Audacityllä. Tuntuu että rutina alkaa jo silloin kun pelkästään laitta johdon kiinni. Pitäiskö olla galvaaninen erotus vai mikä.
 73`s IRA