Re: [DX] KOJE ja asemaluokitus

Palaan vielä tähän lihavointiasiaan: on paljon helpompi poistaa esmes
lihavointi kuin lisätä se tiettyihin kohtiin. Lihavoinnin tai muun muotoilun
poistossa ei kulu aikaa kuin muutama sekunti (kuten siihen suuntaan Alpo
totesikin), kun taas muotoilun tekeminen kestää helposti 10-15 minuuttia.
Vaikkapa kunkin taajuuden ensimmäisen rivin lihavointi.

73's,
ARK