Re: Euroopan maiden laskenta

This is a message from Esa Hanninen <ejh@xxxxxxxxx>

At 15.09 6.4.1997 +0300, you wrote:
>This is a message from Mauno Ritola <ritola@xxxxxxxxxxx>
>
>Useammalla kaverilla näyttää olevan Eurooppa-QSL-palstalla 42 maata. Itse en
>saa kirveelläkään kuin 41 maata. Missä kohtaa lasken pieleen? Joku varmaan
>hoksaa virheen heti. Olen laskenut seuraavat maat: Alankomaat,Albania,
>Belgia, Bosnia-Hertsegovina,
>Bulgaria, Färsaaret, Huippuvuoret, Islanti, Italia, Itävalta, Jugoslavia,
>Kaliningrad, Kreikka, Kroatia, Latvia, Liettua, Luxemburg, Makedonia, Malta,
>Moldova, Monaco, Norja,
>Puola, Ranska, Romania, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Slovenia, Suomi, Sveitsi,
> [...]
Taitaapa olla todellakin niin, että ne, joilla on 42 maata Euroopasta (mm.
minä) ovat laskeneet siihen mukaan Venäjän ja Neuvostoliiton, koska kaikkia
entisen Neuvostoliiton jälkeläisiä ei ole tullut kaikkia kerättyä niin, että
Neuvostoliitto korvautuisi. Ts. on vanhalta ajalta jonkun Aasian puoleisen
aseman QSL maan alueelta, joka ei ole vielä itsenäistyttyään vastannut.
Joillakin voi olla myös Saar menneiltä ajoilta, mutta niitä ei ole monta.
73' EJH

-----
# Esa Hanninen			# Kuunsade 2C4
			  	# FIN-02210 ESPOO, Finland