Re: Hot news

This is a message from Risto Kotalampi <rko@xxxxxx>

> Juttu oli tarkoitettu vain JHU:lle, mutta lipsahti dx-listalle, no
> kai se meni silti JHU:lle.
> Lukisit tarkemmin lahteet; jutussa oli paivamaaraa myoten
> tarkat lahteet nain:
>
> Mika on ettei nuo viitteet riita RKO:lle?

Koska tuosta puuttuu kokonaan se varsinanen viimeinen lahde, eli
Hard-Core-DX kokonaan. Kysypa esim. Cumbren porukalta mita he
tykkaavat jos alat poimimaan heilta uutisia yllaolevalla
lahdeviittauksella?

Hard-Core-DX-listan tarkoituksena on edistaa Internetin hyodyntamista
"kovan DX-tiedon" valittajana ja vaikka itse lista ei tuotakaan
tuotakaan vaan sen n. 250 jasenta niin silti HCDX toimii kanavana
tiedon valittamiselle ja lahteen mainitseminen olisi mielestani
syyta tehda hieman tarkemmin kuin "Internet". Mika ihmeen
Internet?

--
Risto Kotalampi, Hayward, California
rko@xxxxxx - http://www.iki.fi/rko/