Vs: Oikea QSL?

This is a message from Alpo Heinonen <alpo.heinonen@xxxxxx>

No joo,
	Pistänpä otsikoksi tuon jo kuluneen aivan loppuun kalutun... Sen verran
vain, etta lienevat E-mailit ja melkein kaikki muutkin vastaukset
hyvaksytty ihan virallisessa 'hyvaksymislautakunnassa' jollaisia me
poloiset pohjan pojat kaikkeen tarvitsemme. Huom! Edellinen EI OLLUT EIKA
TULE OLEMAAN mikaan kritiikki mitaan arvon lautakuntaa kohtaan.
	Kahvimukeista ja muusta. Niita ei ihan heti tulostimista kolahtele
-kaikille ei tosin postiluukustakaan. (Kyseinen on muotoa kuivan asiallinen
rapo -viela kuivempi vastaus) Oikeastaan en valita keskustella
edellisestakaan, mutta sanon vain, etten keraa mukeja vaan verifiointeja,
sen minka yleesakaan keraan. Mukit sun muut ovat ihan kiva lisuke,
mutteivat kovinkaan tarkea (ja taas arvotus HENKILOKOHTAISESTI MINULLE-
muiden arvotukset ovat jokaisen henkilokohtainen asia, ja aivan yhta
hyvaksyttavia (jollei hyvaksytympiakin) kuin omani). Niin ja mita minakin
kirjoittelen HYVAKSYMISISTA- riittaa, kun ja jos olen harrastamisiini itse
tyytyväinen -kerho, lehdet ja muut individualistit (=oikein hyva ja hieno
sivistyssana tahan paikkaan, heh) hyvaksyvat minka saantojensa puitteissa
hyvaksyttavaksi katsovat.

	Keskustella sen sijaan voidaan mm.  pitaisiko ABC Kalingradista antaa eri
pistetta kuin SW Kalingradin muista asemista, miten on, kysyy epatietoinen.

	Ja muuten olen sita mielta aina ja edelleen, etta taannoisesta (v. 83!)
Gambiasta SW:lla kuuluu piste kaikille QSL-kortin, kirjeen tai E-mailin
(heh talle) saanneille.

73' AHE