Re: Oikea QSL?

This is a message from Jorma Mantyla <jmantyla@xxxxxxxxxxxxxxxx>

> vastustusta aikoinaan edellä mainittujen, ULA-, TV-, utility-
> piraatti- jne kuuntelun saamaan vastustukseen. Se, mitä itse
> tarkoitin, oli ettei nämä ole koskaan olleet minkäänlainen haitta
> AM-kuuntelun harrastajille niin kuin e-mail-vastaukset, koska niiden
> yleistyminen vaikuttaa suoraan asemien vastaustapoihin riippumatta
> aaltoalueista. Eli pelkistettynä, jos joku kuuntelee ja raportoi
> piraatteja niin sehän ei tavallista kuuntelijaa haittaa millään
> lailla, mutta jos joku asema siirtyy vastaamaan pelkästään e-mailin
> [...]

En en{{ vastaa, vaan nyt 'quottaan' eli lainaan, kuten verkkokielell{
sanotaan, koska Alpo Heinonen sanoi tarvittavan.
OK, kiitos sulle JHU rehellisest{ vastauksesta.  Nyt tied{mme miss{
menn{{n.
Kuten jo viimeksi mainitsin, minulla on t{n{ vuonna dx-kuuntelun 30-
vuotisjuhlat syksyll{, joten sill{ kokemuksella totean ettei syyt{
h{mminkiin.
Dx-kuuntelu on niin hieno harraste, ett{ me selvi{mme t{st{ e-mail-
QSL-ongelmastakin.  Aika on hyv{ l{{ke.

Jorma M.