[DX] Anteeksi JM! Lisää urheiluterrorismia FM:lle?

[DX] Anteeksi JM! Lisää urheiluterrorismia FM:lle?

JM,

Lukiessani alla olevan kommentin, kuvittelin sen Sinun kirjoittamaksesi.
Nyt satuin huomaamaan uudelleen vastatessani kyseessä olevan HPI:n
kommentin. Joten vastauskin oli silloin tietty tarkoitettu hänelle!

Ja anteeksi myös HPI. Aivopesua en halua, pidän vain omalla tavallani
PUOLIANI minulle tärkeässä asiassa. Jokainen saa kuunnella aivan sitä mitä
haluaa, mutta monipuolista tarjontaa toivon myös. Ja vaikka sen
heavykanavan Ilpo J. Leppäsen iloksi... saattaisinpa kuunnella sitä joskus
itsekin...

Alpo Heinonen

> [...]
>
> JM;
>
> Tämä oli toisaalta mielenkiintoinen päätös tämä analogisten lisälupien
> myöntäminen. Eli maailman tekniikan kärkivaltiossa ei
> siirrytäkään tietoneradioon, vaan FMDX voi jatkua entisellään jos muutkin
> maat huomaavat DABin typeryyden !
> Mielenkiintoista seurata YLE:n DAB-kokeilun seurauksia, 40000000 mk kun
> kukaan EI kuunnellut.
> Esim. YLE:n ykkönen kuuluu kaikkialla Suomessa, eikä urheilu kuulu sen
> ohjelmistoon. Muuten olen samaa mieltä JM:n kirjoitukseen.
>
> t. Ulatoimittaja joka kuuntelee Eestiläisiä, ja radiomafian

TV:n
> suorilla tarjonnoilla, mutta kattia kanssa! Jos olet autotyöläinen tai
> joudut muuten liikkumaan paljon, niin ei siinä paljoa TV:tä katsella.
> Toivoisin, että YLE hoitaisi tehtävänsä, jos ei niin annetaan Harkimolle
> tilaisuus näyttää mihin pystyy.... Tosin en usko aivan niin tasapuoliseen
> tarjo´ntaan, kuin mihin YLE parhaimmillaan olisi kyennyt, varsinkin jos
> kaikki keskiaaltolähettimet olisi hyödynnetty kunnolla...
>
> Etsivän ääni korvesta,
>
> Alpo Heinonen
> Napapiiri

Invariant