[DX] Re: [DX] lisää e-clusive-ehdotuksia

----- Original Message -----
From: "Mika Makelainen" <mika@xxxxxxxxxxxxxx>
To: "Risto Vahakainu" <vahakain@xxxxxxxxxxxxxx>; "DX-postituslista"
<dx@xxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Wednesday, January 17, 2001 10:24 PM
Subject: Re: [DX] Clusivesta

> Pdf on hyvä - jos matskun haluaa tulostaa itselleen - mutta käsittääkseni
hakukoneet eivät osaa käydä läpi pdf-tiedostoja. Nopeuden lisäksi
netticlusiven olennainen etuhan olisi se, että voisi tehdä hakuja esim.
tietyn aseman tai taajuuden suhteen - ja haettava massa olisivat kaikki
aiemmat (netissä ilmestyneet) clusivet, eikä vain yksi clusive
> kerrallaan. Siksi olisi vielä parempi, jos clusiven saisi pdf:n lisäksi
vaikka visuaalisesti surkeampaan html-muotoon, kunhan siitä voisi tehdä
hakuja.

Nimenomaan näin. Acrobat-tiedostoa ei voi vain vilkaista kuten html-sivua,
latautuu ainakin minulla sen verran hitaasti. Html-sivu on helppo tallentaa
tarkempaa katselua varten. Paperia säästyy! (Maailma tuskin kuitenkaan
pelastuu.)
Jos vielä lokit saadaan yhdistetyksi, sivun alkuun pvm milloin "lokimassaa"
on päivitetty. Uusimman satsin lokauksissa voisi olla jonkunlainen
"uusi"-merkintä (lihavointi tms.)
Ja ehkäpä vielä koneelta luettavuuden kannalta voisi juorut olla
yksipalstaisena.

73, MR