Re: [DX] RE: [DX] vs: luhvareista vielä

Joo, tuosta, että Dario itse olisi sairaalloisen tarrahimonsa kanssa nimen
Bellabarba takana, on tosiaan liikkunut huhuja. Tosin nämä isä ja poika
Bellabarba ovat kyllä tiettävästi olemassa, mutta ehkä Dario on sitten
se pyhä henki, joka tarrat tosiasiassa kerää. Ja Dario on tosi
naiivi ja luupäinen tyyppi, joka ei juuri muiden pelisäännöistä yms välitä
eikä neuvottele, vaan tekee kuten itse lystää. Mitä muuten nuo
edelliset "painostuskeinot" olivat? Lehtivaihtoa SDXL:n ja PlayDX:n välillä
ei taida nykyisin olla (itse asiassa Dario kai lakkautti vaihdon clusiven ja
PlayDX:n välillä jostain syystä itse viime vuonna), mutta muistelen, että
Dario olisi Radiomaailman tilaaja.

Onko joku muuten nähnyt näitä Bellabarban raportteja? Eli ovatko ne
tosiaan sillä pohjalla, että hän esittää asemille kuulleensa ne kotona
Italiassa?

Italiassahan on myös joku Beppone -tms .niminen tyyppi, joka kuulemma
matkustelee työkseen paljon ja raportoi aina iltaisin hotellissa kaikki
kuuluvat paikalliset asemat. Miltä pohjalta hän sitten toimii ja
minkälaisia raportteja tekee, sitä en tiedä.

73

Risto Vähäkainu