[DX] Vs: [DX] Vs: [DX] Vielä bluffareista

[DX] Vs: [DX] Vs: [DX] Vielä bluffareista

> Onko kukaan ihmetellyt miksi Bellabarba ei esiinny esim.
Hardcore-listalla
> eikä yleensäkään nettimaailmassa vaikka onkin maailman aktiivisin
kuuntelija?
> Internet-yhteyden puute voi selittää sen mutta onko hänen "juorulässyjä"
> tai edes lokauksia nähty missään? Mies on kuuluisa vain
QSL-ilmoituksistaan.
> Avustaako hän muita medioita kuin Play-DX:ää?

Saamieni tietojen mukaan Bellabarboja on kaksi: isä Giovanni 63 ja poika
Carlo 34. Isä on aiankin ollut kuuntelija, mutta vetäytynyt "eläkkelle"
hommista ja poika kerää pelkästään asemien vastauspostia ?!
En tiedä tekikö jo isäkin näitä feikki "hommia" :)

> Minusta alkaa tuntua siltä että Bellabarba on jonkun maailmankuulun
> italialaisen DX-kuuntelijan käyttämä peitenimi. Ei kukaan voi harrastaa
> DX-kuuntelua tuolla innolla olematta yhteydessä kehenkään harrastaja-
> toveriin. Ja onko hänellä edes muita tuttavia kuin Mr. Play DX?

Tiedän ketä tarkoitat...itse en osaa sanoa juuta tai jaata,mutta kaikkihan
on mahdollista !
Toisaalta lähdeteoksena riittää hyvin jo WRTH ja pari DX lehteä ?

Loppu kommenttina tästä B jutustelusta, voisi todeta, että mukavasti on
tullut mielipiteitä joissa on käsitelty muitakin kuin B:n asioita ja mukava
on huomata muiden ajattelevan näistä dx hommista suht samalla tavalla kuin
itse !

T: JPI