Re: Vs: [DX] nauhoitukset QSL:l?n?

alpo.heinonen@xxxxxx,Internet writes:
>From: Alpo Heinonen <alpo.heinonen@xxxxxx>
>Subject: Vs: [DX] nauhoitukset QSL:länä

>En tiedä kenelle Esko heitit tämän ajayuksen, mutta vastailen omasta
>puolestani.  Mielestäni tuskin parempaa todistetta kuin >nauhoitus ei ole
olemassakaan.

Ei olekaan,mutta kirjekavereilta eri puolilta maailmaa tulevia
nauhoituksia voi mulkata aivan minkälaisiksi vain,jos on
Lahden MM-henkinen.
En ole muuten missään syyttänyt,että joku suomalainen dxäri
sellaista harrastelisi.Yleisesti vain totesin,että mikään ei
ole 100 %:sta.

>No joka tapauksessa minut on saatu aikalailla väsytettyä tähän
aiheeseen,>sen verran luutuneita ja pysyviä nuo asenteet >tuntuvat olevan...

>Oikeastaan tässä on tullut asioita seurattuani mieleen >vakavasti harkita
>koko SDXL:n jäsenyyttä.

Älä ihmeessä.Uusia ideoita aina tarvitaan.
Minäkin tässä muutaman kymmenen vuoden aikana olen tavannut kymmeniä
dxäreitä ja suurin osa on just varsinaisia DX-miehiä.
Rauhallisia pohdiskelijoita ja kelien ihmeellisyyksien
ihmettelijöitä.
Kuumakallet,jotka vaativat että "mulle kaikki ja  heti" putoilevat
automaattisesti vaudikkaampien lajien pariin.
88 kelejä.
terveisin 73´Esko