Re: [DX] Re: mfj 1026

Ainut mahdollisuus joka voi aiheuttaa signaalin
särkymistä erittäin voimakkailla signaaleilla
on piiri C5 D3 D4. Poista nuo osat, sillä niitä
tarvitaan vain tranceiverin kanssa (=automaattinen
virrankatkaisu lähettimen päällekytkeytyessä)
Itse en ole tuollaisia harhoja huomannut. Hyvin
sillä ovat vaimentuneet stabiilisti kuuluvat eurot.
Eli laite toimii niin kuin pitääkin.
Reijo Alapiha
Joensuu