Re: [DX] Illan tv-uutiset kannattaa katsoa

Re: [DX] Illan tv-uutiset kannattaa katsoa

Missasin tämän mutta tuli onneksi YLE24:n Uutispäivässä Internetissä. Hyvä raportti ja hienoja nauhoituksia, missä lie kuunneltu?!

73, Mauno

http://www.susiraja.net Hanki sinäkin itsellesi ilmainen sähköposti susirajalta.