Re: [DX] Illan tv-uutiset kannattaa katsoa

ritola@xxxxxxxxxxxx wrote:

> Missasin tämän mutta tuli onneksi YLE24:n Uutispäivässä Internetissä. Hyvä raportti ja hienoja nauhoituksia, missä lie kuunneltu?!

Kiitos Maunolle yhdestä hienosta ja hyvin kuuluneesta idistä, jonka laitoin raportin loppuun! Keräsin nauhoituksia eri lähteistä, osa
oli muistaakseni minulta, osa Hollannissa kuunneltua.

Jos joku missasi tämän, juttu löytyy kuuden päivän ajan myös netistä osoitteesta http://www.yle.fi/yle24/videosali/uutiset.html#

73
Mika