RE: [DX] Radiomaailman tilanne / Infoähky myös paperisille käyttöpäätteille ?

RE: [DX] Radiomaailman tilanne / Infoähky myös paperisille käyttöpäätteille ?

At 14:23 11.7.2003 +0300, hannu.piirainen@xxxxxxxxx wrote:
Kommentteja Jorman mietteisiin;

> Irakin sota jäi lähes huomiotta, samoin Irakin radiotoiminnan
> uudelleen perustaminen.
Jos seurasi MTM:n tiedotuspolitiikkaa eri tiedotusvälineissä tästä
ei voinut jäädä kellekään epäselvyyttä ainakaan tiedonhaluisille
dx-kuuntelijoille. Turhaa paperin ja liiton varojen kulutusta
tältä osin.

>Radio Sawan perustaminen,

Tästä on turha pitää suurta meteliä. Tämähän on amerikkalainen tapa
tuoda arabiaksi länsimaista elämäntapaa esille.

> netissä järjestettiin Vuoden asema -äänestys,

Arvostamme toki dx-kuuntelijat hyvää vastauspolitiikkaa ja kehut voidaan lähettää
suoraan asemalle eikä tehdä asemasta patamustaa.

Ei oikein ymmärtänyt näitä Hannun sarkastisia kommentteja Jorman sinänsä perustelluihin juttuaiheisiin. Mielestäni on varsin outoa ettei Radiomaailmassa kirjoiteta niistä ajankohtaisista aiheista, joista täällä uutisryhmissäkin puhutaan!

Uusia ideoita / kommentti;

Mitä itse asiaan tulee, niin Radiomaailmahan on savijaloilla seisova dinosaurus jota pidetään perinteitten velvoittamana pystyssä vaikka itse tiedonlöytäminen on siirtynyt reaaliaikaiseen muotoon ja siten palvelee hektistä käyttäjäänsä. Ehkä Radiomaailman "suuruudenhulluus" kannattaisi minimoida pienempään kokoon ja harvempaan ilmestymis- tiheyteen ja keskittyä kriittiseen / kehittävään journalismiin jolle syytä olisi olla
tilaa harrasteen piirissä.

Mitä tarkoitat tällä kriittisellä / kehittävällä juornalismilla? Eivätkö esim. juuri nuo JM:n esittämät juttuideat olisi olleet juuri sitä?

DX-Kuuntelun promootiolle on tosi vaikea nähdä tulevaisuutta
ellemme palkkaa palavasilmäisiä markkinointihenkilöitä. Heidän olisi syytä mennä sinne missä ollaan kyllästytty surffailuun ja arvostetaan reipasta ulkoilmaelämää ja hermoja
raastavaa kyykkimistä & kyttäilyä. Missä lienevät nämä tulevat jäsenemme?

Tuskin myöskään promootiolle olisi haitaksi jos Radiomaailmassa käsiteltäisiin niitä aiheita, jotka meitä täällä netin postituslistoilla ja harrastajien välisissä keskusteluissa puhututtavat.

Jouni