RE: [DX] FMDX-kausi 2003 (ES-kesä tropo t) ja ULA-lokaukset syksyn Radiomaailmaan!!

RE: [DX] FMDX-kausi 2003 (ES-kesä tropo t) ja ULA-lokaukset syksyn Radiomaailmaan!!

Lainaus hannu.piirainen@xxxxxxxxx:

> Meneekö nyt homma sellaiseksi että esim.kuuntelet nauhat/disketit-->
> teet lokin paperille-->jonka sitten teet esim.Wordilla tiedostoksi-->
> jonka lähetät sitten lokipalstan toimittajalle-->joka ilmestyy sitten
> DX-Clusivessa ja sitten Radiomaailmassa, tai kuten FM-puolella suoraan
> minulle, joka sitten Radiomaailmaan. Takavuosinahan ULA-asioita ei
> julkaistu Clusivessa kuin ns."kuolleen ruumiin yli"... Nythän
> asiat ovat muuttuneet kun on huomattu että "tästähän otan pisteitä
> vähällä vaivalla", ja ei ole niin tarvis lokaillakaan..eihän tätä
> ulaa kukaan kontrolloi..

Puuttumatta asiaan muuten kysäisen vaan, että mitä vaihetta Hannu tarkoitat
tuolla "takavuosinahan ULA-asioita ei julkaistu Clusivessa kuin ns.
"kuolleen ruumiin yli"?

Minun käsitykseni asiasta on sellainen, että clusivessa kyllä 80-luvulla
julkaistaan ihan normaalisti FM-materiaalia siihen asti, kunnes TIL perusti
FM-TV Busybodyn. Tuolloin päätettiin (ja minusta ihan aiheellisesti), että
FM-materiaali keskitetään Busybodyyn. Kun paperi-Busybody sitten aikanaan
lakkasi ilmestymästä, päättivät FM-kuuntelijat keskittää FM-materiaalin
BKL:n ylläpitämille nettisivuille. Minä en ole kuullut myöskään tämän
vaiheen aikana kenenkään FM-kuuntelijan halunneen tietoja julkaistavaksi
myös clusivessa.

73

RV

--