RE: [DX] FMDX-kausi 2003 (ES-kesä tropo t) ja ULA-lokaukset syksyn Radiomaailmaan!!

RE: [DX] FMDX-kausi 2003 (ES-kesä tropo t) ja ULA-lokaukset syksyn Radiomaailmaan!!

RV:

Mitäpä niitä nimiä mainitsemaan.

Ajat ja ajtukset ovat muuttuneet, ja kiitos
Lehtisen. Hemmot jopa uskaltavat laittaa muutaman
ULA-QSLn postisäkkiilmoihinsa, jos haluavat ja
kokevat aiheelliseksi. Tuonne BKL:n FMDX-palstallehan
ei QSL:iä ilmoiteta, syynä eräs huijari.

73t Hannu