Re: [DX] FM-lokit Radiomaailmassa

Tästä FM -lokikeskustelusta tulee väistämättä mieleen sellainen ajatus, että olisiko tarpeen palata siihen vanhaan hyvään(?) aikaan, jolloin, DX-Kuuntelija ja Sunspot olivat erillisiä julkaisuja. Nykymaailman mallillahan se tarkoittaisi sitä, että että Sunspot olisi nopeatempoisempi käyttäjätunnuksen ja salasanan takana oleva verkkoversio , jossa olisivat lokaukset ja uutiset (käytännössä siis nykyinen Clusive + FM + Utility + ??). Ja Radiomaailma olisi vaikkapa 4 kertaa vuodessa ilmestyvä artikkeleitä sisältävä radioaikakauslehti.

73 de PUL