Re: [DX] FM-lokit Radiomaailmassa

Suomen DX-Liitto wrote:
> ?????
> Viittaan edelliseen lausumaani.
>>
> Hallitus päätti vuosia sitten niiden pudottamisesta, kun ne veivät niin
> julmetusti sivutilaa. Ei ollut minun keksintöni.
>>
> Mistähän tällainen tieto on peräisin, ei ainakaan toimituksesta?
> Tässäkin tapauksessa kysymys on tarjonnasta.
> Juurihan joku päivä sitten kerroin, että voi.
>
> Suomi-DX:ää ei voi julkaista...
>
> Jos artikkeleita tarkoitat, en näe siihen mitään estettä. Pistelasku on
> asia erikseen, muttei sitäkään asiaa ratkaistu RM toimituksessa.

> Olen DXclusivessa kysellyt, kuka voisi jatkaa JPI:n kokoamaa
> [...]

Ok. Myönnän että tekstini oli tahallisen provosoiva.
En tarkoittanut että Radiomaailman toimitus harjoittaisia varsinaista
sensuuria, vaan sitä että tätäkin listaa lukiessa tulee toisinaan
mieleen että teemme Radiomaailmaan jollekin kuvitteelliselle "uudelle
DX-kuuntelijalle". Mietitään ettei tämä tai tuo varmaan kiinnosta "kuin
muutamaa huippukuuntelijaa" ja jo lähtökohtaisesti yritetään tehdä
lehteä sellaiselle porukalle, jota ei ehkä ole olemassakaan.

Sen sijaan pitäisi tehdä sellaista Radiomaailmaa jota itse haluamme
lukea. Monipuolista, asiantuntevaa ja ajan hermolla olevaa. Kaikki
aiheet ja artikkelit eivät voi kiinnostaa kaikkia, mutta harvaa
aikakauslehteäkään luetaan tarkkaan kannesta kanteen. Uskon että kun
teemme lehteä itsellemme, se on myös lehdelle ja harrastuksellemme
parasta PR:ää.

Jouni