Re: [DX] FM-lokit Radiomaailmassa

>Mukava lukea kommenttisi. Ainakin (uudelleen?)aloittelevana kuuntelijana
>osoitat että kokoomaloki voi kiinnostaa myös muita kuin
>hard-core-FM-pappoja

Omallakin kohdallani nimenomaan näin eli n. 10 vuoden tauon jälkeen olen palannut harrasteen pariin ja jo tulloin FM DX-kuuntelu kiinnosti kuten myös nyt uudelleen innostuttuani oli mielenkiintoista lehteillä tuota kokoomalokia. Tuon lokin ja Jukka Kotovirran artikkelin innoittamana alkoi romppeiden haaliminen tulevaa kesää silmällä pitäen ja varmasti näin kokemattoman harrastajan vinkkelistä tuo kooste toimii näppäränä "hakuteoksena"
ainakin siinä mitä kuultiin edellisenä kesänä.

T: Janne
   (JJH)