Re: [DX] FM-lokit Radiomaailmassa

Ehkä näin sinun panostaman työmäärän kanssa... mutta entäs se
kokonaisvaiva mitä tästä syntyy? Lisää omaan työhösi lokitoimittajien,
tilastonikkarien, Clusiven päätoimittajan ja minun työ (yleensä onneksi
nolla, ellei jatkuvaa narinaa puuttuvista lokauksista lasketa tai
mahdollista manipulointia massasyöttöä ennen)... Plus se, että nykyään
suurin osa näistä erillisistä peditionlokeista viivästyy eivätkä koskaan
päädy tietokantaan eli Online tieto on vajavaista.

Voisin kyllä helpohkosti luoda formaatin, jolla tiedostot saisi menemään
tietokantaan, mutta ryhtyykö ihmiset sitä käyttämään? Käytännössä se
olisi kutakuinkin CSV tiedosto, jossa eri kentät on pilkulla eroteltuna.
Excelistähän moisen saa ulos helposti, mutta suurin osa käyttää edelleen
vapaamuotoista Word tiedostoja. Word tai Excel on suljettuja formaatteja
ja suoraan automaattisesti niistä ei saa tietokantavalmista tavaraa millään.

73!

Risto