Re: Ehdotuksia

This is a message from Jarmo Havukunnas <jhu@xxxxxxxxx>

At 21.25 28.10.1998 +0200, you wrote:
>This is a message from Ilkka Suni <ilkka.suni@xxxxxxxxxx>
>PUH... Himppa samaa mieltä kuin MR. Itse pidän analogista Clusivea jo
>tarpeettomana, koska tieto kulkisi netin ja nyyssien kauttakin. Tällainen
>postituslista voisi hyvinkin korvata Clusiven: tieto esimerkiksi olisi

Tällä hetkelläkin clusiven saa (clusiven tilaaja, luonnollisestikin) jo
stopdaten jälkeisenä lauantaina tai viimeistään sunnuntaina sähköpostitse
tiedostoina (Word 6.0 ja Excel), jos haluaa. Noin puoli tusinaa kuuntelijaa
on halunnut ja saa nämä palstat luettavakseen noin 2-3 päivää ennen muita.
Vain ilmoitus tänne, niin sinullekin jatkossa tulee...

>Paitsi että mitäs minä Clusivesta suutani soitan, koska lennän
>vuodenvaihteessa ringistä kuin leppäkeihäs... Joka tapauksessa olen

Clusiven jäsenyyspolitiikkaa on löyhennetty minun päätoimittajuus kaudella
huomattavasti, koska tiukasti clusiven sääntöjä tulkiten ringissä taitaisi
olla toimittajien lisäksi kymmenkunta ukkoa. Jos ja kun clusive pääsee
nettiin tulee ainoaksi jäsenyysvelvoitteeksi jäsenmaksun maksaminen...

Nykyisten clusivelaisten jatkosta tullee päättämään seuraava päätoimittaja,
joka astuu remmiin vuoden alusta...

73´s de JHU