Re: [DX] Re:Eudora

At 09:41 29.7.2000 +0300, EJH wrote:
Eudora Light löytyy osoitteesta www.tucows.fi ja on freeware-ohjelma.
Minusta se on mainio mail-ohjelma, jota olen käyttänyt koko ajan.
Virusongelmia ei minullakaan ole ollut ja koputan Ilpon tapaan puuta.
Suosittelen.

Samoin löytyy osoitteesta http://www.qualcomm.com/eudora
Meni aikaa, ennenkuin huomasin, mistä saa mainokset saa pois päältä: se on kohdassa Help-Payment&Registration.

Valitettavasti en nytkään pääse kesikseen. On samaan aikaan iso 2-päiväinen
golf-kilpailu, johon minut on määrätty tuomariksi. Hengessä olen mukana
kesiksessä, ja olen hoitanut sinne taas jaettavaksi yhden 200 maan lautasen
- Mauno Ritolalle. Toivottavasti Mauno on mukana vastaanottamassa sitä.

Harmi, en pääse mukaan, mutta valtuutan täten JUSsin vastaanottamaan sen puolestani! Kiitos kunniasta.

Vietän edelleen silent periodia DX-asioissa. En aivan kokonaan, sillä
toimittelen NA-uutisia clusiveen ja omalle NANW-sivulle. Siellä on nyt
paljon uutta, samoin kuin KOJE-sivulla. Saa nähdä, viitsinkö syksyllä tehdä
uutta painosta KOJEesta, sillä viime syksynä kysyntä oli todella laimeaa.
Sivua ainakin toistaiseksi päivitän ja sieltä löytyvät kutsu-, format- ja
sloganmuutokset. Käykääpä vilkaisemassa, osoitehan on
www.clinet.fi/~ejh/radio/koje.htm ja .../nanw.html

Ilmoitteletko tällä listalla, milloin seuraava KOJE ilmestyy, olen halukas sen tilaamaan. Viime syksynä KOJE-tarjous vilahti ohi ja jäi hankkimatta.

73, Mauno