Re: [DX] Re:Eudora

On Sat, Jul 29, 2000 at 09:41:37AM +0300, Esa Hänninen wrote:
> Eudora Light löytyy osoitteesta www.tucows.fi ja on freeware-ohjelma.
> Minusta se on mainio mail-ohjelma, jota olen käyttänyt koko ajan.
> Virusongelmia ei minullakaan ole ollut ja koputan Ilpon tapaan puuta.
> Suosittelen.

Viela tahan taman keskustelun paatteeksi (?) vedan hieman kotiinpain. Jos joku
haluaa erittain hyvan email ohjelman, niin sellainen on Netscape:n
Communicator paketissa mukana (ml. browser, address book, mail/news client,
html editor (composer)).

Sen saa linkin download takaa osoittesta www.netscape.com tai suoraan
http://home.netscape.com/computing/download/index.html?cp=hom07x4 (minne
download linkki menee). Viimeisin version on 4.74 ja Netscape 6 on myos
tulossa ulos loppuvuonna.

Risto