Vs: [DX] clusive

Moi Kari

Viimeisimässä Clusivessa on lehden 53:n jäsenen tiedot, joista ainakin 40
omistaa e-mail osoitteen. Mutta mistä loput n. 13 lukisivat lokaukset ?

Miten erilaiset uutispalstat ja tilastot tulisivat Clusivelaisten tietoon ?
Clusive on myös lehtivaihdossa ulkomaisten DX harrastajien kanssa, miten
heidän kanssa toimittaisiin  ?

Eräs asia joka tuli vielä pikaisesti mieleeni on se, että erilaisten
tilastojen tekeminen vaikeutuisi kun lokauksia joutuisi hakemaan monista
kymmenistä jopa vuoden vanhoista sähköposti viesteistä.

Olen itse ollut parissa seminaarissa jotka käsittelivät laajasti
nykyviestinnän mahdollisuuksia.  Tuntuu siltä, että kannattaa lähteä mukaan
 uusiin kanaviin, kuitenkin unohtamatta vanhoja kanavia. Näin tietenkin
katetaan mahdollisimman hyvin koko kenttä.

Clusive lokausten laittaminen tälle areenalle on kannatettavaa, siitä
hyötyy kaikki kuuntelijat, eniten ne joille ei tule Clusivea.

Hyviä nappauksia ja lokauksia (Clusiveen ja tälle palstalle) toivoen

 JPI

----------
> Lähettäjä: Martti Karimies <martti.karimies@xxxxxxxxxxxxxx>
> Vastaanottaja: dx@xxxxxxxxxxxxxxxx
> Aihe: [DX] clusive
> Päivä: 26. lokakuuta 2000 15:11
>
> Tervehdys,
>
> olipahan mielenkiintoinen Clusiven numero! Ainakin kaksi porukkaa oli
samaan aikaan pediksellä kun olin itsekin Livolla. Onko muillakin yhtä
kiire nykyään kuin itselläni, ettei ehdi raportteja saatikka lokeja
kirjoittelemaan? Eiköhän olisi aika siirtyä sähköiseen viestintään, näytti
porukalla olevan lähes kaikilla sähköpostisoitteet jo valmiina. Tästä lähin
ilmoitan omat lokaukseni ainoastaan tällä areenalla. Clusive voi ilmestyä
kerran vuodessa jolloin siinä on päivitetty kaikkien sähköpostiosoitteet.

> MKA

> Copyright (c) 2000 Hard-Core-DX.com
>
> Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document
under the terms of the GNU Free Documentation License, Version 1.1 or any
later version published by the Free Software Foundation; with no Invariant
Sections, no Front-Cover Texts, and no Back-Cover Text. A copy of the
license is available in http://www.gnu.org/copyleft/fdl.txt.