From: "Risto Kotalampi" <risto@xxxxxxxxxxxxx>
To: "Suomalaisten DX-lista" <dx@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Wednesday, May 11, 2005 7:41 PM
Subject: Re: [DX] Ahvenanmaa 603 kauempana kuin Turku?

Hannu Romppainen wrote:

>Olen ajanut tätä reformia nimenomaan oikeudenmukaisuus-syistä, en siksi että itse kipuaisin sillä rankissa korkeimmille paikoille. Minulla kun on sen verran vähän näitä Suomi-vastauksia muutoinkin plakkarissa ettei niillä sen takia kannata pahemmin "elvistellä".

Koska haluat puolustella oikeudenmukaisuutta, mikä on tietysti erittäin
kunnioitettavaa, ajattelin kysyä: onko mielestäsi oikeudenmukaista, että
minulle ei nykyisistä kuunteluistani myönnetä ainoatakaan pistettä
vaikka kuulisin ja saisin vastauksia kuinka kovilta asemilta? Jos se on
oikeudenmukaista, haluaisin kuulla perustelusi.

En muuten välttämättä lue taannoisen äänestyksen tuloksia ihan samaan
tapaan. Lähes puolet vastasi joko, että pidetään samana tai että asia ei
kiinnosta. Radikaaleissa muutoksissa tulisi kyllä mielestäni edellyttää
paljon suurempaa enemmistöä (2/3, 3/4?), jotta muutoskipuja halutaan
aiheuttaa.

73!

Risto